Managementassistent

Managementassistent

Standplaats

Utrecht

Opleidingsniveau

MBO, HBO

Wil jij werken in een dynamische omgeving binnen de vastgoedsector, waarin jij de spil bent van een businessunit? Ga dan aan de slag als managementassistent op onze locatie in Utrecht!

Wat ga je doen

Als managementassistent geef je primair ondersteuning aan de MT-leden van een Business Unit. Je ontzorgt je collega’s door ze steeds net een stapje voor te zijn. Je bent de spin in het web en met jouw enthousiasme zorg je ervoor dat alles reilt en zeilt binnen het team. Je ondersteunt daarnaast het kernteam Acquisitie en de manager bij zijn marketing- en communicatieactiviteiten.

En verder:

  • (Complex) agendabeheer;

  • Uitwerken van correspondentie, verslagen en rapporten;

  • Ondersteunen van het MT bij (interne) projecten;

  • Aanspreekpunt voor collega’s, bezoekers en leveranciers;

  • Het voorbereiden, organiseren en notuleren van vergaderingen en andere bijeenkomsten, inclusief het regelen van de faciliteiten;

  • Het regelen en ondersteunen bij het inwerken van nieuwe medewerkers;

  • Voorraadbeheer en diverse ondersteunende kantoorwerkzaamheden;

  • Samenwerken met de andere managementassistenten.

Wat bieden wij

Het betreft een afwisselende functie met persoonlijke en professionele kansen binnen een groeiende onderneming. Je komt te werken in een informele organisatie met fijne collega’s waar met regelmaat leuke teamactiviteiten worden georganiseerd.

En verder:

  • Een goed salaris;

  • 30 vakantiedagen (op basis van fulltime);

  • Eindejaarbonus;

  • Een iPhone en laptop van de zaak;

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;

  • Werken aan en bezoeken van mooie projecten;

  • Teamuitjes en nog veel meer.

Wat breng je mee

Je vindt het leuk om in een team te werken, maar werkt ook graag zelfstandig. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en een flexibele, proactieve houding. Je bent enthousiast, stressbestendig en een sparringpartner voor alle medewerkers in het team.

Verder neem je mee:

  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding, aangevuld met een managementassistent opleiding;

  • 3 jaar relevante werkervaring als managementassistent, het liefst voor twee of drie MT-leden tegelijkertijd;

  • Werkervaring in een omgeving met hoogopgeleide professionals;

  • Uitstekende kennis, in woord en geschrift, van de Nederlandse taal;

  • Zeer goede beheersing van Microsoft Office-pakket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

  • Kennis van Adobe Photoshop/Design is een pré.

Wie zijn wij?

RYSE is een advies- en projectmanagementbureau op het gebied van huisvesting en ruimtelijke projecten en processen. Onze bevlogen adviseurs en projectmanagers werken elke dag samen met onze opdrachtgevers aan toekomstgerichte en duurzame oplossingen voor woon-, werk-, leer-, zorg- en leefomgevingen. In zowel commercieel als maatschappelijk vastgoed werken wij, samen met ca. 100 enthousiaste collega’s, aan toonaangevende gebouwen en gebieden.

Enthousiast?

Ben je overtuigd van de goede match, stuur dan je cv met motivatie naar Marsja van Orsouw of Laura Poortvliet naar hrm@ryse.nl, onder vermelding van managementassistent. Wil je graag meer weten over de functie neem dan contact op met onze HRM-afdeling via 088-0215350.

Met wie je veel gaat samenwerken